لباس و مد

نکاتی برای لباس پوشیدن بچه ها در زمستان

نکاتی برای لباس پوشیدن بچه ها در زمستان

در این مقاله، انواع کاپشن و شلوارهای زمستانی را که در بازار وجود دارد را بررسی می کنیم و به شما کمک می‌کنیم که انتخاب کنید کدام یک برای فرزندتان مناسب است.

راهنمای خرید انواع کت و کاپشن زمستانی بچه گانه

بسته به نوع عایق سرما که درون کاپشن ها استفاده می شود دو نوع کاپشن وجود دارد:

مصنوعی یا طبیعی

کدام عایق برای شما مناسب است؟

کاپشن های طبیعی گرمای بی نظیری را ارائه می دهد. کاپشن های ساخته شده با آن نیز سبک وزن هستند و به راحتی بسته بندی می شوند.

اگر به دنبال خرید لباس اینترنتی لباس بچگانه ارزان هستید، کاپشن های عایق مصنوعی مقرون به صرفه تر از عایق های طبیعی هستند، حتی اگر خیس شوند، کودک را گرم می کند.

ژاکت های پشمی ونرم :

ژاکت های پشمی نرم، گرم و به عنوان لباس کودک ارزان قیمت با یک لایه میانی هستند تا گرمای متوسطی داشته باشند. برخلاف کاپشن های زمستانی و کاپشن های 3 در 1، آنها در برابر باران یا باد محافظت نمی کنند . بنابراین کودک شما برای این شرایط به لباس بارانی جداگانه نیاز دارد.

کاپشن های زمستانی:

این مدل لباس کودک (تقریباً پرکننده مصنوعی) حداقل یک یا دو ویژگی دارند:

اکثر آنها همچنین ضد آب/ تنفس هستند، بنابراین می‌توانند. به عنوان لباس بارانی در شرایط سردتر هم استفاده شود.

ژاکت 3 در 1:

این ژاکت ها یک پوسته بیرونی ضد باران (بیشتر پارچه های ضد آب/ تنفس دارند) را با یک آستر عایق ترکیب می کنند. کت های آستر ممکن است از پشم گوسفند ساخته شده باشند، یا دارای پرکننده عایق مصنوعی باشند. همه کاره ترین گزینه لباس کودک بیرونی است که می توانید از فروشگاه لباس کودک تهیه کنید و این امکان را به بچه ها می دهد که هر لباس را جداگانه یا هر دو را با هم بپوشند.

کاپشن های بارانی:

اگرچه با خرید کاپشن کودک عایق محافظت در برابر باران فراهم می شود، کودک شما نیز در موارد خاص به یک کت بارانی جداگانه نیاز دارد. در هوای بادی یا بارانی، بچه ها باید یک بارانی برای پوشیدن روی یک ژاکت پشمی داشته باشند. اگر کاپشن عایق شده کودک به جای اینکه کاملاً ضد آب باشد، صرفاً در برابر آب مقاوم است، در آن صورت یک کت بارانی می تواند محافظت بیشتری در هنگام طوفان ارائه دهد.

 

مطلب پیشنهادی: روانشناسی رنگ و نحوه ی استفاده از رنگ در انتخاب لباس بچه گانه

 

راهنمای خرید لباس زمستانی برای نوزادان

اگر قصد خرید لباس نوزاد زمستانی را دارید میزان گرماو قیمت‌ها متفاوت است، از سبک‌های هوای یخی که دارای پوشش عایق هستند تا بند پشمی با قیمت متوسط که می‌تواند در روزهای خنک کار کند. اکثر کت و شلوارها دارای زیپ بلند هستند تا تعویض پوشک را آسان تر کنند. همچنین به دنبال سرآستین های تاشو باشید که به پوشاندن و گرم نگه داشتن دست ها و پاها کمک می کند.

لباس‌های بیرونی زمستانی برای کودکان نوپا:

اگر می خواهید برای فصل زمستان خرید لباس کودک انجام دهید توصیه میکنیم از لباس هایی که به اندازه کافی گشاد باشند تا کودک پوشک پوش شما احساس راحتی کند ، بخرید

راهنمای خرید انواع شلواربچه گانه مخصوص فصل سرما

شلوارهای زمستانی بچه گانه تقریباً از همان ژاکت های زمستانی ساخته می شوند، اما دسته بندی ها را می توان به سه گزینه گرم، مرطوب و بادی خلاصه کرد:

شلوار زمستانی :

درست مانند یک ژاکت عایق، شلوار زمستانی دارای رویه ی مقاوم در برابر باد و آب است که داخل آن عایق طبیعی یا مصنوعی است.

شلوارپیش بندی بچگانه:

اینها جایگزین گرم تری برای شلوارهای زمستانی معمولی هستند زیرا گرمای بیشتر در قسمت بالا ایجاد می کنند.

شلوار پشمی بچه گانه:

مانند ژاکت های پشمی، این شلوارها گرمای متوسطی را برای روزهای خنک ارائه می دهند. آنها در هنگام باران یا باد مداوم محافظت نمی کنند، بنابراین باید در شرایط بارانی شلوار بارانی اضافه کنید. شلوار بارانی بچگانه:

اگر شلوار زمستانی فرزندتان شلوار پشمی است، پس وقتی هوا بارانی یا بادی یا هر دو می‌آید، به یک لایه محافظ بیرونی نیاز دارید.

 

مطلب پیشنهادی: اهمیت توجه به جنس پارچه درهنگام خرید لباس بچگانه

 

ویژگی های خرید لباس کودک درفصل های سرد

طول ژاکت:

هر چه ژاکت بلندتر باشد، گرمای بیشتری را ایجاد می کند. اکثر کاپشن ها تا کمر یا باسن هستند.پس هنگام خرید اینترنتی لباس بچگانه به سایز بندی لباس کودک دقت کنید

هود:

در پوشاک کودکان نوپا و نوزادان به‌جای تنظیم بند کشی و زبانه، دارای کشبافت برای سادگی و ایمنی هستند.

سرآستین های سوراخ شست:

این ویژگی مفید به بچه ها اجازه می دهد از شست برای پایین کشیدن آستین ها روی مچ دست خود برای گرما و پوشش بیشتر استفاده کنند. سوراخ‌های شست که عمدتاً روی ژاکت‌های پشمی و ژاکت داخلی در لباس‌های بیرونی سبک 3 در 1 یافت می‌شوند، مانع از بالا رفتن آستین‌های ژاکت‌های درونی هنگام کشیدن یک لایه بیرونی توسط کودک می‌شوند

آستین های کش دار و پاهای شلوار:

نام دقیقی که هر برند استفاده می کند متفاوت است، اما این ویژگی به شما امکان می دهد آستین ها یا پاها را 1.5 تا 2 اینچ افزایش دهید تا 1 سال دیگرهم قابل استفاده باشد. همچنین می توانید پوشاک کودک  نیم اندازه بزرگ خریداری کنید.

زبانه های دور کمر قابل تنظیم:

شبیه به آستین های قابل افزایش و ساق شلوار، زبانه های تنظیم کننده روی کمربند اکثر شلوارهای زمستانی با تغییرسایز بندی لباس کودک، تغییر می کند.

لوگوهای انعکاسی:

با فرا رسیدن تاریکی به ساعات صبح و عصر، بازتاب اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با فناوری امروزی، تنها چیزی که لازم است کمی آرم انعکاسی یا نوار روی یک کاپشن یا سویشرت است تا زمانی که یک جفت چراغ جلو روی آن بتابد، بسیار نمایان شود.

نکات اضافی برای خرید لباس کودکان مخصوص فصل سرما:

هنگام خرید لباس زمستانی فرزندتان، استراتژی های زیر را در نظر بگیرید. آنها می توانند به محدود کردن انتخاب های شما و افزایش دامنه راحتی وسایلی که می گیرید کمک کنند.

برای آب و هوای منطقه خود خرید کنید:

برای مثال، شما در شمال ایران زندگی می کنید و بارندگی های زیادی را تجربه می کنید ، بنابراین مدیریت رطوبت یک کلید است. عایق های مصنوعی که به خوبی رطوبت را کنترل می کنند، منطقی هستند. پوسته های بیرونی ضد آب که قابلیت تنفس نیز دارند ارزش هزینه اضافی را دارند. به عنوان مثال، در آب و هوای سرد و خشک مانند تهران و منطق کویری ایران کاپشن های پف دار بسیار منطقی هستند و دستکش های عایق برای دست های کوچک نیز مهم هستند.

سطوح فعالیت بچه‌هایتان را در نظر بگیرید:

برای لایه‌ها برنامه‌ریزی کنید:

می‌توانید با استفاده از همان استراتژی بیرونی که استفاده می‌کنید به فرزندتان کمک کنید گرم بماند. با یک لایه پایه شروع کنید، سپس با لایه های دیگر ترکیب کنید، تا با شرایط متغیر سازگار شوید. مطمئن شوید که لباس بچگانه که به عنوان کاپشن یا سویشرت می‌خرید به اندازه کافی بزرگ باشد تا این لایه‌های اضافی را در زیرخود جای دهد.

لوازم جانبی لباس کودک را فراموش نکنید:

سر، دست و پای کودکان به سرعت سرد می شود، بنابراین مطمئن شوید که آنها کلاه گرم و دستکش دارند. جوراب های ضخیم به همراه برخی چکمه های زمستانی یا چکمه های بارانی نیز مهم هستند. برخی از والدین کفش‌های پیاده‌روی سبک و ضدآب را برای کودکان خود می‌خرند و تصور می‌کنند که برای پوشیدن روزمره به اندازه کافی محکم هستند و از نیاز آنها به چکمه جلوگیری می‌کنند. قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *