لباس و مد

سه راه برای ترغیب کودکان برای استفاده از کلاه

سه راه برای ترغیب کودکان برای استفاده از کلاه

کودک نوپا شما باید در ماه های گرم تابستان و سرمای زمستان از کلاه  مخصوص فصل استفاده کند. پس اگر آنها کلاه نداشته باشند، چه کار می کنید؟ این نکات می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

اولین مشکلی که پدر و مادر در رابطه با پوشاک بچگانه با آن مواجه می شود می تواند “برداشتن کلاه از سر توسط کودکان” باشد ما در این مقاله از سایت لباس کودک کیان کیدز به سه راه کار برای ترغیب کودکان برای به سر نگه داشتن کلاه اشاره خواهیم کرد, البته استمرار بر این روش ها و کوتاه نیامدن والدین هم به موفقیت در این راه موثر خواهد بود.

1- کلاه بند دار بخرید

کلاه بند دار ممکن است برای ترغیب کودکان بزرگ ترمناسب نباشد و آنها به راحتی بند را باز کنند  اما نوزادان و کودکان نوپا معمولاً قدرت یا مهارت لازم برای غلبه بر بند را ندارند.

2- اجازه دهید فرزندتان انتخاب کند که کدام کلاه را بپوشد

برای کودکان بزرگتر یا نوپا که قدرت انتخاب دارند بهتر است . به جای اینکه برای تابستان یک کلاه خوب و گران قیمت بخرید ، کلاه ارزان قیمت بخرید و چند عدد بخرید. سپس می‌توانید به فرزندتان اجازه دهید آن روز کدام یک را بپوشد .

3- الگو باشید و خودتان کلاه بپوشید

اگر از پیش دبستانی ها و بچه های بزرگترانتظار دارید که کلاه سر بگذارند اما خودتان کلاه نگذارید از اینکه شما را به ریاکاری خطاب کنند دریغ نمی کنند. حتی اگر آدم کلاهی نیستید، باید تحمل کنید. یک کلاه ارزان قیمت هم برای خود بخرید و با کودک خود همراهی کنید. چه کسی می داند، ممکن است خودتان هم به کلاه علاقه مند شدید.

انوع کلاه پسرانه (بچه گانه)

پیدا کردن کلاه مناسب برای پسرتان گاهی اوقات می تواند مورد توجه قرار گیرد زیرا عوامل زیادی بر خرید موفق مؤثر هستند. بنابراین شناخت انواع کلاه کمک کننده خواهد بود. در این بخش از مقاله ی سه راه برای ترغیب کودکان برای استفاده از کلاه سعی داریم به چند نمونه مدل کلاه پسرانه اشاره کنیم. البته گاهی به عنوان کلاه اسپرت دختر ها هم از آن استفاده می کنند.

درک زیبایی شناسی و هدف هر کلاه به شما کمک می کند شیک ترین و معنی دارترین کلاه را انتخاب کنید!

قبل از خرید کلاه بچگانه، باید به دقت در مورد خرید خود فکر کنید. بدون شک سبک کلاه یک عامل موثر است، اما اجازه ندهید که در اولویت قرار گیرد. هدف کلاه و فایده آن برای فرزند شما است.  جنبه های اضافی زیر را در نظر بگیرید که بر انتخاب کلاه کودک نوپا تأثیر می گذارد:

  • جنس
  • رنگ
  • الگوها
  • اندازه

هنگام انتخاب کلاه برای فرزندتان، به نوع مواد آن فکر کنید . پارچه های پشمی، بافتنی، پشمی، مخملی و چرم همگی پارچه های استاندارد برای کلاه بچگانه هستند. هر یک از آنها ظاهر و سطح گرمای مشخصی دارند و بنابراین برای شرایط آب و هوایی گرم، سرد یا مرطوب مناسب‌تر هستند.

علاوه بر این، ایده خوبی است که رنگی را انتخاب کنید که مکمل لباس کودک باشد . اگر کلاه عمدتاً برای مد است، از رنگ‌های روشن برای جذابیت فرزندتان استفاده کنید یا با کیف، کفش و سایر لباس‌های او هماهنگ کنید.

الگوهای روی کلاه ها انتخاب سبک دیگری را برای بررسی فراهم می کند. کلاه های پسرانه معمولاً علاوه بر راه راه، خال خالی و دیگر طرح های محبوب شامل شخصیت های محبوب کودکان میشود. اگر پسر شما خیلی کوچک نیست، حتی ممکن است تصمیم بگیرید از این فرصت برای ایجاد اعتماد به نفس استفاده کنید و به او اجازه دهید بین دو کلاه مختلف یکی را انتخاب کند.

برای یک بچه، اندازه کلاه می تواند به معنای تفاوت بین دوست داشتن و نفرت از کلاه باشد! اکثر کلاه های کودکان نوپا به طور مشابه با پوشاک تناسب دارند. بنابراین، هنوز هم ایده خوبی است که قبل از خرید کلاه، آن را با کودک خود امتحان کنید . همه مارک های کلاه نسبت یکسانی ندارند و سر بچه ها اندازه های متفاوتی دارد.. پس به سایز بندی لباس کودک دقت کنید

کلاه بارانی شیک اما کاربردی برای محافظت از سرکودک شما در برابر باران است و به او اجازه می دهد بدون خیس شدن سرش، در گودال ها بازی کند. به طور مشابه، کلاه های ماهیگیری به طور سنتی توسط کشاورزان و ماهیگیران ایرلندی به عنوان محافظت در برابر باران استفاده می شد، زیرا لانولین موجود در پشم شسته نشده (خام) آنها را به طور طبیعی ضد آب می کرد.

کلاه بیسبال

کلاه های بیسبال یکی از رایج ترین انتخاب ها در ایالات متحده است که برای پوشاندن چشم ها از نور خورشید عالی هستند و به عنوان یک اکسسوری عالی و شیک عمل می کنند.

کلاه بیسبال به گونه ای طراحی شده است که یک کلاه نرم با یک تاج گرد و یک منقار سفت که از جلو بیرون زده باشد، طراحی شده است. قسمت جلویی کلاه عموماً دارای طرح یا لوگو است که باعث می‌شود این سرپوش در بین تیم‌های بیسبال یا سایر ورزش‌های تیمی محبوبیت خاصی پیدا کند و شرکت‌ها نیز از آن به عنوان یک تکنیک بازاریابی تجاری استفاده می‌کنند.

قسمت پشتی کلاهک ممکن است دارای نوار چسب پلاستیکی الاستیک یا قسمتی باشد که از آن برای شل یا سفت کردن کلاه تنظیم می شود.

کلاه ماهیگیری

یک کلاه سطلی نیز یا “کلاه ماهیگیری”، یک کلاه روستایی ایرلندی، یا یک کلاه جلسه استفاده می شود این کلاه لبه پهن با لبه مایل رو به پایین است. کلاه معمولاً از پارچه‌های پنبه‌ای با کیفیت بالا، مانند جین یا بوم، یا پشم قوی، با چشمک‌های فلزی برای تهویه روی تاج کلاه تشکیل شده است.

کلاه بولر

کلاه کاسه‌دار یکی دیگر از انتخاب‌های درجه یک عالی برای زمانی است که پسر شما نیاز به شرکت در رویدادهای رسمی، یا حتی رفتن به یک رستوران شیک دارد!

کلاه های بولر به نام های بیلیکوکس، کلاه باب، بمبین و دربی نیز شناخته می شوند. کلاهی است که از نمد محکم ساخته شده و رویه آن گرد است. می توان آن را از پلی استر، نمد پشمی، یا نمد خز برای راحت ترین تناسب ساخت. تاج کلاه کاسه‌زن بسیار سفت‌تر از فدورا است و در برابر له شدن یا آسیب‌دیدگی مقاوم‌تر است.

همچنین دارای یک “رول مداد” است، یک انحنای جزئی در نزدیکی انتهای لبه.

کلاه بافتنی

برای آب و هوای سردتر قابل ستایش است زیرا گوش شما را گرم نگه می دارد و از گوش درد ناشی از باد سرد جلوگیری می کند. به طور کلی به عنوان یک کلاه بدون لبه بغل سر طراحی شده است که از صفحات مثلثی پارچه ی بافتنی ساخته شده است که در قسمت تاج با یک دکمه به هم متصل شده و در اطراف دو طرف به هم متصل شده اند.

در مناطق مختلف ایالات متحده و کانادا به عنوان “کلاه جورابی” یا “toque” نیز شناخته می شود.

رویه اکثر کلاه های بافتنی مخروطی است. کشش در بافتنی سر را در آغوش می گیرد و کلاه را در جای خود نگه می دارد. گهگاه یک پوم پوم یا منگوله های شل به آنها اضافه می شود. کلاه بافتنی می‌تواند لبه‌های تا شده یا بدون لبه داشته باشد و می‌توان آن‌ها را به‌راحتی روی سر یا به‌صورت آزاد در بالا پوشید.

کلاه تریلبی

یک کلاه بسیار شیک است که . فرانک سیناترا اغلب زمانی که روی صحنه می رفت از کلاه تریلبی استفاده می کرد.

تریلبی کلاهی لبه باریک است که به طور سنتی کلاه ثروتمندان به حساب می آمد. . تریلبی لبه کوتاه تری دارد که در جلو به سمت پایین متمایل شده و در عقب تا حدودی به سمت بالا پیچ خورده است.

قبلاً از نمد موی خرگوش ساخته می‌شد، اما امروزه بیشتر احتمال دارد که از توید، نی، پنبه سنگین وزن، پشم یا پشم/نایلون ترکیب شود.

کلاه قایق سواری

کلاه قایق سواری یک انتخاب عالی است! کلاه قایقرانی یک کلاه تابستانی نیمه رسمی برای پسران است. معمولاً از نی سفت سفت ، با یک تاج و لبه مسطح سفت و یک نوار غلات جامد یا راه راه که دور بالای آن پیچیده شده است، ساخته می شود.

نام این کلاه برگرفته از کلاه حصیری قدیمی است. از آنجایی که ظاهری رسمی شبیه به کلاه کاسه‌دار دارد، می‌توان آن را با یک کت در حالت اولیه‌اش، به‌عنوان کت و شلوار راحتی دلپذیر یا با لباس کراوات مشکی پوشید.

کلاه پسرانه هامبورگ

کلاه هامبورگ یکی دیگر از گزینه های رسمی است. .یک کلاه نیمه رسمی است که از نمد خز ساخته شده است که در مرکز قسمت بالایی آن یک فرورفتگی دارد..

علاوه بر این، یک نوار کلاهی ابریشمی پهن و یک لبه صاف به شکل “مدادی فر” و یک روبان بسته بندی شده در اطراف لبه دارد. .کلاه هامبورگ عموماً در رنگ مشکی یا خاکستری موجود است.

اگرچه هامبورگ معمولاً با لباس های نیمه رسمی مرتبط است، اما به طور گسترده در محیط های غیر رسمی استفاده می شود و ممکن است با یک پیراهن مناسب و یک جفت شلوار پوشیده شود..

کلاه اسکوت

کلاه اسکوت کلاهی سخت برای پسران است که شبیه کلاه تخت است اما فرمی گرد دارد. کلاه‌های اسکوت معمولاً در پاییز و زمستان از نمد یا پشم ساخته می‌شوند، اما اسکوت‌های حصیری برای فصول گرم‌تر نیز در دسترس هستند.

از آنجایی که اسکوت تنها یک رنگ است، معمولاً با لباس‌های غیررسمی در آن رنگ ست می‌شود، یا کسانی که آن را با کت و شلوار می‌پوشند، رنگ را با زیبایی کت و شلوار هماهنگ می‌کنند. برخلاف کلاه تخت، فضای داخلی با ابریشم پوشانده نشده است.

فدورا برای پسران

اگر به دنبال چیزی برای پسرتان هستید که «مد باکلاس» را فریاد بزند و سرتان را برگرداند، فدورا انتخاب شماره یک شماست! فدورا دارای  لبه نرم و تاجی است که تورفتگی دارد. معمولاً به صورت افقی روی تاج تا می شود و از هر دو طرف در جلو به هم چسبیده می شود.

از پشم، ترمه، خرگوش یا نمد بیور می توان برای ساخت فدورا استفاده کرد. این نمد را می‌توان برای تهیه از راسو یا موهر مخلوط کرد. همچنین می توان از کاه، پنبه، پنبه موم شده یا روغنی، کنف، کتان یا چرم استفاده کرد.

کلاه در اوایل قرن بیستم یکی از عناصر اصلی مد مردانه بود و تقریباً درهمه مکان‌های عمومی از آن استفاده می‌شد . از سوی دیگر، مردان در خانه یا هنگام صحبت با خانم ها به عنوان آداب معاشرت کلاه های خود را برمی داشتند.

علاوه بر این، از آنجایی که مد به عنوان یک “نماد وضعیت” تلقی می شد، توانایی پوشیدن کلاه به طور سنتی به عنوان نشانه ای از ثروت در نظر گرفته می شد. باز هم در ایالات متحده، فدوراها با گانگسترها ارتباط نزدیکی داشتند

کلاه کابوی پسرانه

اگر به دنبال چیزی هستید که به معنای ماجراجویی باشد، کلاه گاوچران بهترین گزینه برای پسر شماست! کلاه گاوچران کلاهی با تاج بلند و لبه پهن است که بیشتر با کابوی آمریکای شمالی مرتبط است. کلاه دارای تاج بلندی است که عایق و لبه وسیعی دارد که از آفتاب محافظت می کند..از نمد خزدار، نی، یا کمتر از چرم ساخته شده اند. تاج بلند و گرد است، در حالی که لبه آن پهن و صاف است.

آنها معمولاً یک بند کلاه زینتی در قسمت بیرونی تاج و یک عرق گیر ساده در قسمت داخلی دارند تا سر را محکم کند. ارتفاع و لبه کلاه ها را می توان چین و رول کرد تا منحصر به فرد شود

کلاه های روزنامه فروشی

علیرغم نامش، این کلاه از پسران تحویل روزنامه نبود، بلکه از اسکاتلندی «تام او شانتر» آمده بود. کلاه هشت تکه

طراحی کلی آن شبیه به کلاه تخت با قله سفت در جلو است، اما بدنه کلاه گردتر است ، از هشت قسمت تشکیل شده است، پهن تر، و با یک دکمه در بالا و اغلب با دکمه ای که جلو را به آن متصل می کند.

این کلاه‌ها را کارگران بارانداز، کارگران فولاد، کشتی‌رانان، کشاورزان، گدایان، راهزنان، صنعت‌گران و دیگر پیشه‌وران می‌پوشیدند . به طور گسترده ای در ادبیات و فیلم های آن دوره مستند شده است..

کلاه آفتابی

کلاه آفتابی که به عنوان کلاه برداشت یا کلاه مزرعه نیز شناخته می‌شود، برای جلوگیری از نور خورشید از صورت و شانه‌ها استفاده می‌شود . کلاه آفتابگیر حصیری و کلاه آفتابگیر الیافی فشرده تنها برخی از مواد موجود و انواع کلاه آفتابگیر هستند.

آنها به ویژه در محافظت از شما در برابر اشعه مضر UV خوب هستند . لبه کلاه آفتابی بسته به سبک آن می تواند متوسط ​​یا پهن باشد. به عنوان یک قانون کلی، لبه باید چهار تا هفت اینچ عرض داشته باشد.

کلاه آفتابگیر

کلاهی است که در آن یک گیره یا لبه و بند دور سر قرار دارد. بالای سر بدون پوشش است و گیره از صورت، چشم ها، بینی و گونه ها در برابر نور خورشید محافظت می کند . آفتاب‌گیر می‌تواند منحنی یا مسطح باشد و بند آن اغلب به یک گیره نوار چسب قابل تنظیم در پشت مجهز می‌شود.

برای استفاده در فعالیت های خارج از منزل (به ویژه گلف، تنیس، والیبال و سافت بال) در زمانی که محافظت از چشم در برابر نور شدید خورشید ضروری است ایجاد شده است. علاوه بر این، جریان هوا توسط قسمت بالایی از دست رفته اجازه داده می شود و به خنک نگه داشتن کاربر کمک می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *